Kanindröm

godmorgon. så himla skönt med sovmorgon. det behövdes verkligen.
jag drömde verkligen en sjuk dröm inatt. jag vaknade på morgonen och insåg att bosse och bettan hade fått ungar. helt plötsligt hade jag sex kaniner istället för två. dessutom var dom större än mina två :b när dom var födda var vi iaf tvugna att flytta på dom, så vi tog dom upp till edsbyn. men där fanns det inte nåt ultimat ställe att ha dom så för att dom skulle få vara skyddade ställde vi madrasser mot buren. sen en dag när jag kom in till dom hade madrasserna ramlat och tagit sönder hela buren, så en kanin var knosad och dom andra hade flytt. men det var jätteenkelt att hitta dom.. vi satte bara ozzy på att leta så var det problemet löst.
haha, så märkligt det kan bli ibland alltså :b

nu har jag precis ätit frukost och städat kaninburen. just nu är bosse ute och utforskar hela lägenheten, och bettan sitter i buren och äter hö :) dom är så himla söta dom där två.

nej, nu ska jag gå och diska. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det märks vem du brås på....din dröm slår ju nästan mina konstiga drömmar!

2008-10-23 @ 10:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback