Kaninägare!

godmorgon. imorse ringde mamma och sa att hon hade fått ett mejl av sin jobbarkompis. han hade tydligen två kaniner som han skänker bort. en hona och en kastrerad hane. det medföljer en jättestor innebur och en stor utebur. dom är fyra och fem månader, tror jag det var. och såklart kan jag inte säga nej till detta. så nu är jag alltså kaninägare :D känns väldigt roligt, måste jag få säga. skönt att ha något djur här i min lägenhet. det är ju så himla tyst. dock vet jag inte riktigt när jag får hem dom. mamma samåker idag, så hon kan inte komma hit med dom. men vi får väl se. kanske kan få dom efter helgen. oh, så himla spännande :D

nej, nu ska jag gå och klä på mej och åka till skolan. kom på igårkväll att jag har prov idag. men å andra sidan har jag inte fått tillbaka mitt papper om det, så jag har ändå ingenting att plugga på. så vi får väl se hur det går. nej, nu ska jag, som sagt, gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback