Kan vi byta grannar?

godmorgon. idag har jag ju sovmorgon, men jag vaknade vid sju, eller nåt sånt, av mina jävla grannar igen. deras ungar är ute i trappuppgången och skriker! och jag kan säga att jag pratar inte ens i uppgången för att det ekar så mycket och är så lyhört. jag har ju hört dom från deras lägenhet flera gånger, men då gör det mej inte så mycket.. jag menar, barn skriker ju, så är det bara. men när man inte ens kan hålla koll på dom i trappuppgången blir jag riktigt irriterad. nej, nu måste jag nog prata om nåt annat innan jag blir arg igen.

nu har jag iaf packat färdigt allting och så. tror inte jag glömt nåt iaf. det är väl kanske inte hela världen isf. ska åka till skolan om en timma. ha en halv lektion och sen skolfotografering, sen åker vi :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Sara

det är ju bara att gå och säga till dom! dom kom ju och sa till när vi spikade. Och det är ju inte första gången det händer, eller hur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback