I´m back!


hejhej. nu var det länge sen jag skrev nåt här, men jag har ju jobbat så det har inte hänt så mycket. dessutom har jag kommit hem ganska sent på kvällarna och liksom inte orkar göra något mer än att äta, andas och sen gå och lägga mej :b

däremot satt i princip hela åtvid bänkade framför tvn i tisdags. då vankades det cancergala och min chef och hennes familj var med :) lite häftigt måste jag få säga. får er som såg, så var det anne. hon som haft bröstcancer men klarat sej. var som sagt lite roligt att se henne på tv. hehe.

idag har det varit full rulle hela dagen. när jag vaknade idag gick jag först ner och åt frukost och sen hoppade jag in i duschen. när jag var färdig där kom mamma och hämtade mej. då åkte vi först till gamleby för att hämta lite grejer i min lägenhet, för att sedan åka vidare till matilda. hon och adam har köpt ett akvarium så vi hjälpte henne med att bestämma vart det skulle stå. det är nämligen på 600 liter så det tar ju lite plats. när vi gjort det åkte vi och åt mat lite snabbt och sen åkte vi och hämtade farfar och skjutsade honom till någon fotvård. därefter åkte vi till jörans kakel och materialmännen. sedan hämta farfar och skjutsa hem honom och ner till albins för att titta på tapeter. nu har vi äntligen kommit hem och ät helt slut både mamma och jag.

ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra. känns som att jag bara vill ta det lugnt och inte göra någonting, faktiskt. vore oerhört skönt.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. har ju massor att ta igen när jag varit borta såhär länge. haha. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback