Höstlov!

godmorgon. gårdagen var riktigt rolig. jag, linnea och sofia var på fritid i princip hela kvällen. det är så skönt att sitta där och bara ta det lugnt, men ändå har vi jätteroligt. hehe. vi var även nere i stallet en sväng och hjälpa sofia att göra höpåsar och fodra. jag åkte hem runt tio ungefär. och när jag kom hem var det bara att sätta igång att packa. det är ju höstlov nästa vecka.

har inte sovit mycket alls inatt. har haft magkramper i princip hela natten och morgonen. jag har haft värmedyna på, jag har gått omkring, tagit en samarin, legat på rygg, mage och sidan, och ytterligare några timmar senare tog jag en ibumetin, men ingenting hjälpte. vet i funken vad felet var riktigt. men nu känns det iaf bättre, och det är himla skönt det, vill jag lova.

matilda och sara kommer och hämtar mej om en timma ungefär. det är väldigt mycket som ska med hem, kan jag lova. dels ska jag ju vara hemma i en vecka, så det går ju åt en hel del kläder, dessutom ska jag jobba några dagar, så då går det åt en annan typ av kläder. och så ska ju bosse och bettan med hem, så jag måste ha massa hö, spån och mat och kaninburen. haha. matildas bil kommer vara fullpackad ;b

nej, nu ska jag bädda lite och så innan dom kommer. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback