Hemsk skoldag

hejhej. nu har jag precis kommit hem från skolan. dagen har varit både överjävlig och rolig. jag har varit jätteupprörd flera gånger idag. har varit irriterad på tre lärare och skolan i allmänhet. dessutom fick jag tillbaka två skrivuppgifter. fick vg på båda. svenskan bryr jag mej inte så mycket om. det var inget komplicerat, men sahällen har jag laft ner hur många timmar på som helst, och så var det inte tillräckligt. känns inte så jävla roligt, kan jag säga. jag skulle fasen aldrig klara mej utan nadja. hade inte hon funnits idag hade jag nog varit på hur dåligt humör som helst. men på nåt sätt får vi varandra pigga och glada.

pratade med mamma förut och hon kommer med kaninerna imorrn eftermiddag :)

nej, nu ska jag lägga mej en stund. har väldigt ont i huvudet. beror nog på alla spänningar under dagen. ikväll kommer flickorna hit för att titta på bonde söker fru :) hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback