Helkväll med tjejerna

jag måste få säga att jag är lite stolt över mej själv. jag gick till genetiken idag och skrev det där provet, och det gick faktiskt bra, tror jag. efter det gjorde jag färdigt fysiken. ni anar inte hur jävla skönt det känns. världens tyngd lättade från mina axlar. nu har jag bara två arbeten kvar att göra :b men skit samma, jag har gjort lite.

idag kom jag hem från skolan klockan fem. helt sjukt. började liksom klockan åtta. men när jag kom hem städade jag kaninburen lite snabbt och sen gick jag, linnea, elinor och sofia och åt pizza. efter det gick vi upp till mej och då kom även kajsa. vi bakade en misslyckad kladdkaka och satt och pratade om allt och ingenting hela kvällen.

nu är klockan kvart i tolv och flickorna har precis gått hem. jag borde absolut gå och lägga mej, men var tvungen att titta runt här lite först.

men nu ska jag lägga mej. ska ju upp halv ju imorrn :b hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback