Healing och Fotografering

godkväll. igår var det ju djurkommunikationskurs, så då var jag där ute en sväng så att dom fick testa att prata med ozzy. dom fick in jättemycket och var superduktiga :) efter det kom anna hit en sväng, så då fixade vi bilderna som jag ska göra till tavlor. skönt att ha fixat det. blev jätteläckert :) och på kvällen satt vi och gaggade och drack vin och så :)

på morgonen idag blandade kats droppar åt mej och sara och efter det gav hon mej healing och så. var nog den bästa stunden på länge för mej. betydde verkligen supermycket. känner mej så trygg och säker nu. tack :) efter lunchen idag åkte vi allihopa ut till anna och drack lite kaffe. efter det åkte vi tillbaka hit och då stod jag modell för anna. superroligt :) och vi fick allt några bra bilder :) dom kommer upp här senare. nu är dom andra på bandy. jag orkade dock inte följa med, så jag är kvar hemma istället. skönt :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback