Fysik och Johanbesök

hej igen. nu har jag stängt ner fysiken. håller på med uppdraget. det är inte jättesvårt, men det är lite jobbigt i och med att man inte kan skriva alla tecken i det programmet :b jag kanske ska ta och göra det i word istället? hmm.. måste nog ta mej en funderare på det :b men det är skönt att vara igång iaf. har inte speciellt mycket kvar och det ska inte vara inskickat förrän om två veckor :)

nu har jag dock skapligt ont i huvudet. måste nog ta mej en tablett och sedan lägga mej ett tag. om en och en halv timma ungefär kommer johan hit :) har inte träffat honom på jättelänge, så det ska bli kul. saknar honom massor.

nej, nu måste jag sluta.. mit huvud tillåter inte detta längre. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback