Dumdidum

Detta inlägg är tillägnat emelia perälä bara för att hon ska någonting att göra på jobbet ;)

just nu sitter jag och tittar på massa bloggar. veti nte hur många timmar jag suttit vid datorn idag. har bara duschat :b men jag har verkligen inget annat vettigt att göra, och detta får iaf tiden att gå. haha. elektrikern har stängt av strömen så jag kan inte ens titta på tv! inte roligt alls, vill jag mena!

men nu ska jag faktiskt gå och hämta min lilla bettan för att borsta henne lite. gjorde det igår, men det kan jag allt göra idag också :) hejsvejs.

är det någon som har en pepparkvarn?

Kommentarer
Postat av: Emelia

hahaha.... Du är för söt!! Det görgyllde min ack så långtråkiga jobbedag! Det ringer inte ett dugg här ju så jag behövde något att göra!

Och du fick in pepparkvarnen med, bra där ;)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback