Duktiga jag

godkväll. i eftermiddag har jag varit riktigt duktig. jag har dammsugit, vattnat, packat och pluggat. har även hunnit med att vara ner hos rosan en sväng. tjejen jag bodde granne med på internatet har flyttat in under mej :)
nu sitter jag och väntar på att elinor och resten ska komma hem från stallet så att jag kan umgås med dom lite :)

imorrn är det skolfotografering som gäller. tycker inte riktigt om sånt.. menmen, det är väl bara att göra.
efter det får jag rusa fort hem, för sedan kommer mamma, pappa, matilda och emelie hit och plockar upp mej och så åker vi till EDSBYN :D har längtar hur länge som helst. haha.

jag stör mej på lampan i taket. den hänger inte mitt över bordet. ska jag flytta bordet och soffan och allt ihop eller blir det för trångt vid dörren då? eller ska jag helt enkelt stå ut med att det inte riktigt är som jag vill? vill ju behålla denna lampa.. den är mycket snyggare än den andra. hmm.. det får jag ta mej en funderare på.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback