Det snöar!

godmorgon. klockan är åtta och jag har varit uppe en timma. inte illa alls, för att vara ledig, tycker jag ;b men faktum är att jag var lite halvt tvungen att gå upp. elektrikern är här nu så jag läre ju vara vaken när han kom, liksom. måste ju hålla koll på att han sköter sej. hehe.

första snön har kommit, förresten. det började snöa på eftermiddagen igår, men då trodde jag att det skulle försvinna lika fort igen, men faktum är att det är alldeles vitt på backen idag, och snön faller fortfarande ner. så himla mysigt :) om än lite tidigt, men det gör ingenting.

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, faktiskt. kanske bara ta det lugnt hela dagen. känns som det var länge sen jag gjorde det :b men vi får se. blir säkert att jag åker ut till matilda eller nåt. hon är ledig idag, nämligen.

nej, nu ska jag gå och äta lite frukost. macka med ishavssallad :) hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Syster

Ligger snön kvar hos er?! Det gör den inte här... Du får så gärna komma hit! ;)

2008-10-31 @ 10:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback