Bosse och Bettan

När jag kom hem från skolan igår var mamma och sara redan här med bosse och bettan :) bosse är en lejonhuvad dvärgvädur och bettan är en dvärgangora. jag blev helt kär i samma sekund som jag såg dom! dom är helt underbara. och jättelätta att hantera. jag vill ha min bur öppen så fort jag är hemma så dom kan hoppa ut och in som dom vill, och dom lärde sej jättesnabbt hur dom ska göra. tog inte många gånger innan dom inte nuddade buren alls. nej, det känns oerhört bra det här, måste jag få säga. dom är redan mina små sötnosar. dock fick vi klippa bettan lite. hon hade så mycket hår fram vid ögonen så vi klippte så att hon ser ordentligt åtminståne. hon blev så fin så :)
mamma och sara åkte hem runt halv åtta, och vid åtta kom elinor hit. hon tyckte också att dom var jättesöta, naturligtvis :) hon var här till halv tolv, tror jag klockan var. vi satt och gaggade om allt mella himmel och jord.

nu kommer bosse hoppandes så jag ska nog ta och gosa lite med honom :)


Bettan (innan vi klippte runt ögonen)


Bosse

Kommentarer
Postat av: kats

Men gu så himla söta....suck... man smälter:-))

2008-10-17 @ 16:21:21
Postat av: mamma

De är sååå söööta! Pussa dem från mej!

2008-10-17 @ 18:15:51
Postat av: Anna

Haha, vilka härliga namn! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback