Vad är det för fel?

hejhej. nu har jag kommit hem från skolan och packat och sådär. tåget till åtvid går vid halv tre.

på morgonen idag hade vi nationellt prov i engelska. gick väl inte super, för det kändes som jag inte skrev så mycket, men tydligen kände alla så, så det var ju skönt. hehe. annars har dagen varit väldigt lugn.

alltså, jag måste bara få säga en sak.. jag är uppriktigt orolig för bosse. han håller fortfarande på och dricker hur mycket som helst och så är någon av dom, jag tror att det är han, jättedålig i magen. en gång varje dag får jag torka lös skit i buren. jag vet verkligen inte vad jag ska göra, och jag har ingen aning om vad det beror på. är det nåt fel med njurarna eftersom han dricker så mycket? eller är han stressad, eller vad är felet? usch, vad det är jobbigt med djur ibland.

nej, nu ska jag gå och bunkra upp med hö, mat och vatten inför helgen åt dom. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Petra

kan kaniner ha diabetes? för bosse är en kanin va? när människor får diabetes kan dom vara dåliga i magen.

Postat av: Sara

Gå in p zoonen.se och ställ frågan till folk som kan det. verkar inte ta lång tid att få svar nämligen och så.. finns kaninkategori. :) hihi

2008-11-17 @ 14:45:11
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback