Uppfriskande morgon

imorse när jag vaknade tittade jag först på topmodel och åt lite yogurt och mandlar. efter det tog jag på mej träningskläderna och gav mej ut och sprang. var ute i 40min ungefär. riktigt jättskönt, måste jag få säga :)
nu har jag precis stretchat. ska svettas färdigt lite sen ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ge mej iväg till skolan :b

mamma, jag kommer hem om en vecka, så du får försöka ha mej i bakhuvudet.. hade kajsa slängt den här? troligtvis är svaret: japp! och då är det bara att göra det ;)
dessutom vet jag att kocken boxas inne i stan, så jag tänkte höra med honom hur mycket det kostar och när och så. för isf kan jag säkert åka med honom in till västervik och sen bara ta bussen tillbaka :)

nej, nu måste jag hoppa in i duschen. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Syster

Det är rätta tackter! Släng allt som går att slänga! Det är det roligaste! :) På henne bara! fniss

2008-11-13 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback