Ullared

vid klockan halv åtta igår morse åkte jag, matilda och fem tjejer/kvinnor till mot ullared. när vi kom fram på eftermiddagen var det världens styr med att hitta en parkeringsplats. det var nämligen huuuuur mycket folk som helst och kilometerlång kö utanför. men efter mycket om och men så kunde vi ställa ifrån oss bilarna och efter vi ätit var det bara att sätta igång och köa. som tur var så kom vi ganska sent så vi behövde inte vänta så länge. men när vi kom in var det helt hemskt. det var folk precis överallt och alla var som galna. var omöjligt att ta sig någonstans.. man kom ett par meter och sen var det stopp igen. väldigt jobbigt, faktiskt. men runt fyra, en timma innan stängningsdags var det riktigt behagligt för då var dom flesta ute ur butiken :)
igår handlade jag för 1700kr. liiiiiite mer än jag hade räknat med, kan jag ju säga, så när jag kom upp till rummet fick jag börja rensa lite och lämna tillbaka det dagen efter. haha. men det löste sig allt tillslut och jag gjorde av med ungefär var jag hade tänkt mej.. något mer, kanske :b men tro det eller ej, jag köpte bara några få grejer till mej själv, resten var julklappar.

imorse tänkte vi att det var lagom om vi checkade ut vid nio, då affären öppnade. borde ju vara lugnt. men folk måste fasen ha köat från klockan sju på morgonen alltså. heeeelt sjuuukt. jag har nog aldrig sett så mycket folk förut. det går verkligen inte att föreställa sig. men som tur var gick det jättesnabbt att komma in så det var ingen fara. idag var det mycket mindre folk när vi var där så det gick fort. vi körde en snabbis på en timma eller nåt, sen gick vi och letade skor innan vi åkte hem. men det var lögn i helvete. fem minuter innan vi gav upp hittade jag ett par som var perfekta. såå skööönt :)

resan har faktiskt varit riktigt rolig. jag var lite smått orolig eftersom jag inte träffat någon av dom andra tidigare. men det gick jättebra och vi hade supertrevligt :) måste vi nog faktiskt göra om någon gång. tack för en jätterolig helg, tjejer :)

ojojoj, vilket tråkigt inlägg detta blev. haha. men skit samma. nu ska jag sova. godnatt. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback