Städning av förråd

goddagens. killen som vi skulle hämta bordet hos var inte hemma idag så jag och mamma gick ut i förrådet och satte igång att börja rensa istället. det var ju en upplevelse i sig. haha. shit, vad mycket skit dom har samlat på sej genom åren. vi slängde en hel sopsäck med enbart blomkrukor. sånna där bruna och svarta som man har jorden i, eller vad man ska säga. helt sjukt :b och när vi hade plockat ut i princip allting gick vi för att hämta ett av högskåpen som har varit i köket, som pappa ska ha lite verktyg och så i därute. men när dom, mamma och pappa, skulle ställa upp de på högkant var det för högt. det stötte i taket. dock insåg vi att om man väl får det rakt så går det in på höjden, så pappa sågade av ena hörnet på skåpet så att vi sedan kunde få in det. sen satte vi tillbaka hörnet igen. haha. jättesnyggt ;b

nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra. mamma håller på och dammsuger så jag passar på att vila lite. har haft kramper i magen i någon timme eller nåt också, så jag är ganksa trött :b man kanske skulle ta och sätta på en kopp kaffe?

förresten är det väldigt jobbigt att inte ha nåt vatten. bara en sån sak som att dricka kaffe blir jobbigt. man får först gå till badrummet och hämta vatten, hälla det i kaffebryggare och det som blir kvar i kannan får man gå tillbaka och hälla ut i handfatet igen. och sen när man väl druckit kaffet så blir det ju alltid en skvätt kvar i kopparna i denna familj. då måste man gå tillbaka till badrummet för att hälla ut det :b det är inte helt lätt, vill jag mena. haha.

ja, inte blev det nåt vettigt inlägg detta, men skit samma. nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback