Snöoväder

Igår kväll kom sara in till mej en sväng. vi tittade på tv och åt lite gottis och sådär. jättetrevligt :)

imorse skulle mamma skjutsa mej till gamleby. vi åkte vid fem i halv sju, då vi var färdiga. det var världens jävla snöoväder och det tog 25min bara att komma till toverum. helt sjukt. det tog en timma och en kvart att komma till gamleby, vilket i vanliga fall tar max 45min. mamma körde inte över 60 en enda gång. det var helt sanslöst :b men fram kom vi iaf tillslut.

dagen har varit väldigt bra, faktiskt. efter skolan gick jag och nadja till gymmet en sväng. riktigt skönt, faktiskt :) efter det gick jag hem där johan väntade på mej :) har längtat efter honom hur mycket som helst.
nu sitter vi i soffan tillsammans och äter popcorn och tittar på färjan :) tyvärr måste han åka hem redan imorrn eftersom jobbet kallar :b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar lite snabbt bara. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback