Plugg i massor

godkväll. på eftermiddagen idag fick vi åka hem och skriva på en uppgift så jag kom hem redan halv tre :) nadja följde med mej hem, så vi drack lite te och åt mackor samtidigt som vi pluggade. så trevligt så :) hon åkte hem vid halv fem, tror jag. men jag fortsatte med fysiken efter det. nu är klockan kvart över åtta och jag har precis lagt ifrån mig böckerna. känns inte som jag har hunnit med någonting, men det har jag väl :b kom även på att jag gjort fel på min svenskauppgift också, så jag fick skriva om allting. visserligen var det bara en sida, men ändå. inte så jävla roligt att sätta igång och börja leta massa tråkig, meningslös fakta igen. men nu har jag gjort det iaf, så det känns skönt.

nu ska jag läsa lite bloggar och bara ta det lugnt. eftersom jag gjort fysiken idag har jag sovmorgon till tio över ett imorrn. måste bara räkna lite matte här hemma på förmiddagen :) känns väldigt skönt, måste jag få säga :)

nej, nu ska jag faktiskt läsa lite bloggar, som sagt. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: kats

håller med, låter mysigt det där med te och mackor å plugg....



plugga inte i hjäl dej bara:-))



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback