Övernattning hos mormor

hejhej. efter att matilda slutat jobba igår åkte hon och jag och solade. och vi blev knallröda både hon och jag. haha. riktigt snyggt, måste jag få säga :b men idag har det lagt sej lite iaf. vi kan visa oss ute utan problem åtminstone ;b
efter det åkte vi först hem till matilda och sen åkte hon och jag ut till mormor för att sova där. på kvällen spelade vi lite kort och så, som vi brukar. väldigt trevligt :) dock gick vi och la oss redan vid elva.. vi var trött allihopa.

nu sitter jag och väntar på att johan, leo och birgitta ska komma. dom åker hem från milla idag så då tar dom svängen förbi här för att dricka lite kaffe :) resten av kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, faktiskt. åker nämligen till gamleby imorrn. mamma jobbar i västervik imorrn så då är det smidigare så.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan johan kommer. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer du och hälsar på mig??? Du MÅSTE komma snart!

Puss&kram

Postat av: Svar

Emelia: Ja, jag vill så himla gärna komma ner, men jag vet inte när jag skulle göra det bara :b men vi får lösa det där på nåt vis :)

2008-11-24 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback