Onsdag

godkväll. på idrotten idag körde jag och nadja styrka. det var såå sköönt att få bli riktigt svettig och trött. dessutom stod jag och slog på en sandsäck ett bra tag. ojojoj, vad jag saknat att göra det. blev lycklig av att bara ta på mej handskarna och veta att jag snart skulle få slå. jag vill verkligen börja boxas igen!

på vår håla var jag och nadja ute och gick en sväng. det var också väldigt skönt, måste jag få säga. få rensa huvudet lite och bara gå och prata.

förresten fick jag och nadja veta att vi fick MVG på vår samhällsuppgift om sveriges minoriteter! jag blev sååå lycklig! nu känns genast det faktum att jag valt till samhäll B lite bättre :)

ikväll har elinor och linnea varit här. dom kom vid sex ungefär. vi har suttit och pratat massa strunt och naturligtvis tittat på bonde söker fru :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag lägga mej och sova. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Köksrenoveringsexperten

GRATTIS till ytterligare ett MVG!

Bra jobbat.

2008-11-13 @ 07:02:51
Postat av: mamma

Kan du inte höra på fritids om de kan fixa en boxningskväll då o då? Ni har ju tydlingen en del redskap i gympahallen.

Du behövs här hemma, jag sparar för mycket grejor, får inte plats med allt.......KRAM

2008-11-13 @ 09:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback