Massa joll

På tisdagmorgonen hade vi andra delen av det nationella provet i engelska. gick inte speciellt bra, skulle jag inte vilja påstå, men nästan alla sa att dom hade tyckt det var svårt ;b
efter det fick johan reda på att han inte skulle börja jobba förrän nästa vecka, så han blev kvar några dagar till. så när jag kom hem från skolan hade han maten färdig. han hade lagat kött och pommes :) superdupergott.
på kvällen kom frida och elinor hit en sväng. vi tittade på film och satt och pratade och sådär. ritkigt kul :) elinor gick hem runt halv tolv, tror jag.

idag hade vi idrott på morgonen. jag upptäckte att det är väldigt svårt att köra styrka när man redan har träningsvärk. haha. men det gick... dock inte jättebra :b
nu när jag kom hem från skolan hade johan gjort hemgjorda köttbullar, potatismos och sås. det var helt otroligt gott! han är en riktigt stjärna, min lilla älskling. som tur var gjorde han många köttbullar så att jag kunde frysa in :)

ikväll kommer flickorna och oskar hit. vet inte riktigt vilka som kommer än, dock, men förhoppningsvis allihopa :) vi tänkte köra den lite mer nyttiga varianten ikväll och äta fruktsallad för att kompensera för allt vi smällde i oss förra veckan. haha.

nej, nu ska jag passa på att läsa lite bloggar medan johan ligger i badkaret. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Han är för gullig, din Johan, var rädd om honom!

Jag har köpt en plastmatta idag :) :)

2008-11-26 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback