Mamma-besök

hejhej. på morgonen idag hade vi svenska. fick tillbaka min bokanalys. fick MVG på den! :D jag blev så glad så jag nästan började gråta. har verkligen inte fått till det på de senaste uppgifterna, men nu gav jag mej fan på att jag skulle lyckas, och det gjorde jag :) underbart.

vid halv fyra kom mamma och då hade vi utvecklingssamtal. gick väl bra, må jag säga. fick mycket bra respons från mina lärare, faktiskt :)
efter det åkte vi hem till mig och åt sallad från tant grön som mamma köpt mej sej. riktigt mumsigt :) efter det drack vi lite kaffe och sen har vi suttit och pratat lite och så bara :) så trevligt så.

nu har hon precis åkt hem. vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen. har inte bestämt mej för om jag ska ringa elinor och fråga vad dom har för sig. får se hur jag gör :b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback