Ljusparty

hejhej. igår efter skolan kom ju mamma och hämtade mej eftersom vi skulle åka till matilda på ljusparty. det var riktigt trevligt faktiskt och dom hade mycket fina grejer :) jag köpte en supersnygg ljusstake. har ju inte så mycket pengar så det blev tyvärr inte mer ;b men det var som sagt jättetrevligt :)
när det var slut stannade jag kvar hos matilda. vi satt uppe och pratade en massa. bla om ullared och julklappar och sånt :) gick och la oss runt tolv, tror jag.

imorse gick vi upp vid åtta och åkte mot gamleby vid tjugo i nio. dagen har varit väldigt bra, måste jag få säga. vi har inte gjort nåt speciellt, men det har ändå varit bra :)

nu sitter jag och äter lite. elinor, sofia, nadja och kanske linnea kommer hit om en halvtimma ungefär. blir ju bonde söker fru ikväll. dessutom ska sofia sov här inatt. det blir nog roligt :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback