Julshopping

jag åkte hem till vimmerby redan igår kväll. riktigt skönt. pappa kom och hämtade mej strax innan nio. så när vi kom hem gick vi och la oss nästan med en gång.

vid tolv idag åkte jag, matilda och emelie ner till stan en sväng. först gick vi till epok och åt lunch. riktigt mumsigt :) efer det gick vi och handlade lite julklappar. jag handlade till mamma och vikke. tror inte det var till nån mer. trevligt att gå runt och kika lite.

nu ska vi alldeles snart åka hem till matilda. jag ska sova där inatt. imorrn åker vi nämligen till ullared :D ska åka dit med en kompis till matilda och lite släktingar till henne. ska sova över där också. har aldrig gjort det förut. blir nog roligt, tror jag. och förhoppningsvis kan jag köpa massa julklappar till väldigt bra priser :D

nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan vi ska åka. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback