Inte min morgon

gårdagen började inte speciellt bra. för det första fick jag knappt ut cykeln ur garaget. höll på att traggla i säkert fem minuter. när jag äntligen var ute cyklade jag iväg men i första nerförsbacken är det en sväng, och det var snorhalt så jag ramlade. slog i huvudet och skadade knät och har dessutom ett saftigt jävla skrubbsår på det. inte speciellt roligt alls. var nära på att bryta ihop och gå hem igen, men jag hoppade upp på cykeln igen och åkte iväg mot skolan. när jag kom till den långa, branta uppförsbacken slirade cykeln och jag kom ingenstans. så det var bara att kliva av, men jag gled ju lika mycket jag, så jag fick gå ut i gräset, vilket ledde till att jag istället blev dyngsur om fötterna. men tillslut kom jag iaf fram till skolan.

efter skolan åkte jag hem och fortsatte skriva på min bokanalys. det gick mycket bättre igår, så jag har kommit en bra bit på väg. känns väldigt skönt.
strax innan åtta kom flickorna hit för att titta på bonde söker fru. vi hade väldigt trevligt med lite tända ljus och chips och så :) har blivit en mysig tradition. hehe.
dock gick dom hem redan vid tio typ. men det var kanske bra det för jag somnade som en stock när jag la mej ner :b

nu har jag precis ätit frukost. funderar på om jag ska skriva lite på analysen. japp, jag ska bara läsa lite bloggar först. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Men, lilla gumman då! Hoppas du är okej nu. KRAM

2008-11-06 @ 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback