Helgen

hejhej. jaha, då var det söndag och helgen har redan gått :b
i fredags gjorde vi inte speciellt mycket. åt tacos och hade lite myspys och så bara :)
igår var det jobb som gällde. gick riktigt bra, faktiskt och det var tom roligt. när jag tittade till på klockan var den kvart i ett. hann inte riktigt fatta hur timmarna sprang iväg. men det är ju skönt det :) när vi kom hem och hade ätit och så gick jag och la mej en sväng, och somnade. vaknade vid fem igen. runt sex, tror jag, åt vi jättegod mat och efter det hade vi lite myspys framför tvn och drack goda drinkar och så.
idag har vi mest tagit det lugnt. har spelat kort hela eftermiddagen. vet inte riktigt vad vi ska göra resten av dagen heller, faktiskt :b har varit en väldigt, väldigt lugn helg, med andra ord. men det kan behövas det också ibland :)

imorrn kommer mamma och eventuellt mormor till mej på eftermiddagen. alltid trevligt med lite sällskap. så jag tänkte laga lite god middag och så får vi se vad vi hittar på :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback