Helgen som gått

hejhej. i lördags eftermiddag åkte jag ut till matilda. när jag kom dit åt vi lite tacos och sen spelade vi mariocart och tittade lite på tv. trevligt som attans :) dock försökte vi somna ganska tidigt för på söndagen ringde klockan 03:45! det var inte ett dugg jävla roligt, kan jag säga, men det var värt det. hon och jag skulle nämligen följa med emelie på utställning i växjö. hon skulle ställa ut sin lilla nova :) och det gick jättebra. dom fick ett förstapris, femteplacering och HP :D dom skötte sej kanonbra :)
vi kom hem strax efter två på eftermiddagen och då gick jag och la mej och sov en sväng. det var välbehövligt.
på kvällen kom sara in hit, så vi åt lite chips och tittade på film.

idag klev jag och mamma upp strax innan sju för att göra oss iordning och sedan åka till sjukhuset i västervik. det gick riktigt bra, faktiskt. och det är skönt att ha det gjort och slippa fundera :b och nu är det bara att försöka jobba på så att det blir bra.
när vi var färdiga där gick vi till tant grön och köpte med oss varsin sallad och åkte hem till lägenheten och åt den. det var meningen att jag skulle vara i skolan på eftermiddagen, men jag kom på att jag inte hade någon lektion, så jag följde med hem till vimmerby istället. hehe.
så nu sitter jag och mamma här och tittar runt lite, medan pappa och en hantverkare håller på förfullt med köket :)

imorrn jobbar mamma i västervik så då skjutsar hon mej till skolan på morgonen. skönt att slippa cykla också. hehe.

nej, nu ska jag faktiskt läsa lite bloggar. har inte gjort det på flera dagar så jag har massor att ta igen :b hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback