Gymmat och träffat flickorna

på morgonen idag tog jag det enbart lugnt. jag slappade mig igenom hela förmiddagen, vilket var väldigt skönt :)
när vi slutat skolan var jag och nadja på gymmet. riktigt skönt, måste jag få säga. helt underbart att få träna lite :) efter det bastade vi lite och så. när vi duschat åkte vi hem till mej och då sminkade jag nadja. sen åkte hon iväg på möte och då kom elinor och frida hit :) väldigt trevligt, det också :) nu gick dom precis hem och jag ska gå och lägga mej. är väldigt trött i kroppen, kan jag lova ;b

nej, nu ska jag, som sagt, gå och lägga mej. hejsvejs.

Sofia: Alltså, jag vill åka utomlands och hitta en kille.
Fast alltså.. med utomlands menar jag ju utanför gamleby.

Kommentarer
Postat av: Gubben

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

2008-11-21 @ 09:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback