Gym och plugg

hejhej. på förmiddagen idag åkte johan hem :b riktigt tråkigt. får hoppas att det inte dröjer länge innan vi träffas igen. men vet ju aldrig :b
på eftermiddagen skrev vi matteprov. gick väl hyfsat iaf. jag kan ju inte skriva matteprov, så jag hoppas inte på så mycket.

efter skolan gick jag till gymmet.. ensam. trodde det skulle vara hemskt tråkigt, men det var riktigt skönt, faktiskt :) ska nog göra det fler gånger :b jag blev färdig på gymmet lagom till kvart över fem så då gick jag in till kocken och frågade om jag inte kunde få äta på skolan, och det fick jag naturligtvis :) känner att jag har saknat att sitta där. det är så himla skönt och avslappnande. borde nog göra det oftare :b

nu ska jag sätta igång och plugga, hade jag tänkt. dessvärre har jag ont i huvudet, så jag vet inte riktigt hur det ska gå till :b kanske får hoppa över fysiken och ta det imorrn innan mamma kommer. aja, vi får se.

nej, nu ska jag sätta igång och plugga så att jag kan lägga mej sen. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback