Fredag

hejhej. igår efter skolan kom matilda till mej och johan och skulle sova över där. först åt vi pizza och satt vi och gaggade lite och sånt där som vi brukar göra :) var så himla trevligt så. dock somnade vi ganska tidigt. vi var trötta allihopa, tror jag.

idag gick jag i skolan till tolv som vanligt, sen åkte jag och matilda hem till mamma och pappa och johan åkte hem till sej. hemma har vi nu fått vatten, spis, ugn och mikro. så himla skönt. och roligt :) så i eftermiddag har jag och mamma plockat lite i skåpen och sådär. så roligt så :)

ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra, faktiskt. jag ska troligtvis skruva dit handtag på luckorna, tänkte jag :)

nej, nu ska jag passa på att läsa lite bloggar medan mamma är ute med hundarna. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback