Effektiv shopping

goddag. när jag och mamma ätit frukost och gjort oss iordning och så imorse åkte vi ner till stan. först åkte vi till jörans kakel och beställde kakel och fog och så :) efter det åkte vi till albins och beställde tapeter och köpte två kastruller och en stekpanna. efter det åkte vi till materialmännen och beställde en köklampa och sen åkte vi till ica och handlade lite :) vi har hunnit med väldigt mycket idag, måste jag få säga. vi ska alldeles strax börja ställa in saker i vitrinskåpet och skåpet under det. skönt att bli av med lite kartonger och så :) vi rensade faktiskt bland blomkrukorna igår. och det var nog tur att jag var med annars hade mamma bara släng typ en ;b

resten av dagen går troligtvis åt till köket. jag ska väl hjälpa både mamma och pappa, antar jag :) sen ikväll hade jag tänkt fråga sara om hon ville komma in en sväng. var länge sen jag träffade henne, känns det som.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback