Akrobatkaninen Bosse

förut tänkte jag att jag skulle städa kaninburen så jag öppnade buren så att dom kunde hoppa ut för att det skulle vara lättare för mej att städa och för att dom skulle få röra lite på sej. när jag städat färdigt skulle jag se vart bosse tagit vägen så jag började titta under bokhyllan. men så hörde jag hur han rörde på sej och ställde mej upp. och då fick jag se honom komma hoppandes.. på tredje hyllan. varken jag eller mamma fattar hur han har kommit upp dit. det borde vara omöjligt, men tydligen inte. han har iaf väldigt roligt, min lilla bosse-bus :)
när jag skrattat lite åt bosse tog jag upp bettan och gick ut med henne i vardagsrummet för att borsta henne lite. hon är så himla duktig och sitter helt stilla. och ozzy är också jätteduktig och bara står bredvid och tittar. när jag borstat färdigt fick hon hoppa runt i soffan lite och så. hon är så söt när hon hoppar omkring.. hon ser så uppstudsig ut :) men när hon klättrade upp på min axel och var nära på att ramla ner bakom soffan tyckte jag att det var dags att gå in i buren igen. bosse däremot får jag inte riktigt tag på, så han är kvar i hyllan. haha.

nej, nu ska jag gå och se om han vill komma fram. hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback