Sömntuta igen

efter lunchen förut gick jag bort till nadjas rum för att få en lååång och härlig massage. var verkligen välbehövligt. tack så jättemycket, gullunge.
efter det gick jag upp på mitt rum och la mej i sängen och tittade på tv. tittade i en timma ungefär, sen sov jag som en stock! dock bara en och en halv timma idag. fattar inte riktigt vad det är med mej :b

om ett tag ska jag ut och gå en sväng, tänkte jag. vet inte om jag ska försöka få med mej nån eller om jag vill gå själv. hoppas att jag har lite bättre tur med vädret än igår när jag var ute och sprang. haha. var som en dränkt råtta när jag kom  hem :b menmen, vi får se hur det blir.

nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback