Presenter

igår firade vi, som sagt mej, och jag fick jättefina presenter. av johan fick jag min älskade parfym som jag velat ha länge nu :D tack älskling. och av mina kära svärföräldrar fick en reseptbok med choklad.. allt från godis till småkakor som innehåller choklad :D mumsigt värre. fick även en jättefin ängel och fyra superläckra skålar. tydligen finns det koppar och sånt till skålarna också, så nu är det väl bara att börja samla. hehe :)
av leos bror och fru fick jag en micro. det enda som fattas till min lägenhet. haha. nej, men det var så att dom städade ur johans farmors lägenhet och då stod dom med en micro som dom inte visste vad dom skulle göra med, så då fick jag den :D kanonbra!

idag har varit en väldigt, väldigt slapp dag. har legat i sängen i princip hela dagen, så jag är jättetrött :b jag kom precis  hem från johan.
alles snart ska jag och pappa åka och hämta mamma och matilda. dom kommer med tåget från stockholm. och efter det ska vi ut och gå en sväng :D

anledningen till att jag åkte hem och inte till gamleby ikväll är att jag och mamma ska titta på en lägenhet åt mej imorrn. och eftersom jag har varit hemma i två veckor nu så hade jag så himla mycket grejer, så då tänkte vi att det är bättre att jag åker hem och så åker jag och mamma tillsammans till gamleby imorrn ;b

nej, nu ska jag gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback