Praktiken slut

jaha, då var sista dagen på praktiken avklarad. det känns lite märkligt, faktiskt. har varit en väldigt bra dag idag, trots att jag inte haft mycket alls att göra. så vid halv elva sa chrillan att jag kunde få sluta om jag ville eftersom det var onödigt att bara sitta av tiden när det inte fanns nåt jag kunde göra. så när pappa lyckades komma ifrån jobbet åkte jag hem. så nu är alltså praktiken slut.. nu ska jag inte tillbaka mer. som sagt, känns märkligt. men jag har haft oerhört roligt dom här två veckorna och jag har trivts kanon!

nu har jag precis packat och lite. ska åka till johan när pappa kommer hem :) ska bli skönt att komma bort lite också. har ju varit hemma så himla mycket den sista tiden. haha. känns ovant ;b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback