Migrän

jaha. vaknade med migrän idag. inte ett dugg roligt. men det var jättelänge sen jag hade det så jag får väl vara tacksam för den tid jag varit utan :) så det var bara att kliva upp, ta en tablett, tvinga i sej en macka och sedan inta sängläge igen :b ställde klockan på sju för att då ringa chrillan och säga att jag låg i migrän. men tydligen har hon också det, så hon var väldigt förstående, vilket kändes oerhört skönt.
det var meningen att jag skulle åka till mercatus efter lunch så att pappa kunde skjutsa mej, men det blev inte riktigt som planerat. kände mej inte alls piggelin. och det känns som att det är bättre att jag är hemma dom tre sista timmarna också så att jag kan gå imorrn istället.

men nu mår jag iaf hyfsat. sitter och tittar lite på tv-avsnitt på datorn :b skönt att ha nåt att fördriva tiden med iaf :b
vet inte riktigt vad som händer resten utav dagen, men förhoppningsvis kommer matilda eller nån hit så att man kan ta en fika eller nåt.. vore trevligt.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Eländugt med migrän, hoppas du mår bättre nu?

Postat av: kats

usch, inte kul med migrän....krya på dig



kramar om



kats

2008-05-13 @ 19:57:58
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback