Mässan och Ullared

gårdagen blev en väldigt bra dag, faktiskt. vi anlände till göteborg runt tio, tror jag. då fick jag en liten visning runt på mässan. eftersom det var en teknisk mässa så var det ju massa massa massa maskiner överallt och alla såg likadana ut. haha. lokalsinnet gick på högvarv :b
var en ganska lugn dag, faktiskt. det finns ju inte så mycket jag kan göra där, eftersom jag inte vet så mycket så kan jag ju inte prata med folk. hehe. men rickard gav mej uppgiften att sitta och se söt och trevlig ut och locka kunderna på det viset, och det klarade jag av mycket bra ;)
när klockan var runt två så kom ing-marie, en av tjejerna jag skulle åka med hem, fram till mej och frågade om vi skulle ta en liten omväg hem till vimmerby. hon undrade om vi skulle ta svängen förbi ullared. jag sken upp som en sol, precis som hon hade gjort när hon kom på idén. så runt klockan halv fyra lämnade jag, ing-marie och eva mässan och styrde kosan mot ullared :D var där inne en och en halv timma och jag hann blåsa 700 spänn! men jag fick riktigt mycket för dom pengarna, vill jag lova. ojojoj :) vi kom hem till vimmerby klockan tio ungefär, nöjda och belåtna :)

det var en väldigt bra dag igår. även att jag inte gjorde så mycket så var det intressant att se hur det går till på mässor och jag lärde mej lite mer om företaget och så också :)

idag är jag ledig. eftersom det blev en så lång dag igår så fick jag lite kompensation för det. och det behövdes, kan jag säga. var hur trött som helst när jag gick upp klockan nio :b

nu håller jag och mamma på att färgar håret. efter det ska vi ner på stan en sväng :)
nej, nu ska jag gå. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Klara

Ullared är bäst =D

Postat av: Sara

förlåt att jag väckte dig. :)

2008-05-07 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback