Lapa sol

idag vaknde jag klockan nio. då satt jag, mamma och matilda och åt frukost tillsammans. efter det gick vi ut och satte oss i solen och där har vi varit hela dagen. jag ser ut som en kräfta på armarna, men det är smällar man får ta. haha. det är så himla skönt att bara ligga och slappna av och bara må bra.

just nu sitter jag med färg i håret. var ju inte så länge sen jag färgade men det har blekts så mycket och det är ju skolavslutning nästa vecka så jag tänkte att jag kunde piffa till det lite ändå. hehe.

resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, faktiskt. ska kanske ut och lägga mej en sväng till. dock får jag nog försöka ha armarna i skugga på nåt vis. hehe.

nej, nu ska jag passa på att läsa lite bloggar när jag ändå måste vara inne. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

så skönt för dig... att sitta med familjen och bara ta det lugnt... det behövde du verkligen...



kram på dig ohc ha det gött

2008-05-30 @ 07:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback