Lägenhet

imorse åkte, som sagt, jag och mamma och tittade på en lägenhet här i gamleby. en etta med kök. tyvärr glömde vi bort att knäppa bilder :b men det är verkligen en jättemysig lägenhet. på tredje eller fjärde våningen.. kommer inte ihåg..  men högst upp var det iaf. haha. efter det ringde mamma till bostadsbolaget och sa att jag ville ha lägenheten. känns verkligen superroligt. nästan lite overkligt. haha. men det blir nog kanonbra, tror jag :) skulle även få omtapetserat. dock efter semstern, vilket är lite tråligt. det innebär ju nämligen att jag får flytta in i augusti men sen tapetserar dom i typ september. så nu ska jag nog försöka fjäska in mej lite hos min otroligt händiga och söta, underbara fader så att han kan tapetsera åt mej innan jag flyttar in :)

denna vecka har vi inga lektioner för det är grönt veckoslut på skolan fredag, lördag så hela veckan går åt till förberedelser inför det. och idag har vi satt upp ett jättemegastort partytält, eller vad man nu ska kalla det. det började inte speciellt bra eftersom vi gjorde det för litet, vilket jag dock sa redan från början men det var ingen som lyssnade på mej. haha. men det löste sej till slut. men sen kom lage och sa att tältet stod på fel plats.. så det var bara att lyfta och sätta igång och bära. absolut inte tungt eller så, men det var inte helt lätt. hälften av oss gick över tre meter breda buskar och vi andra gick i rabatter. tror inte att trädgårdseleverna var jätteglada sen. haha ;)

nej, nu ska jag gå och leta upp elinor och resten. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Målet för fjäsket

Hmmm. Som om jag inte har tillräckligt med sysslor ändå! Kolla om det går bra att ta Easy-up tapeter helst utan mönster oxå så kanske vi nog kan fixa det.

2008-05-19 @ 19:27:34
Postat av: Kajsa

Svar: Ja, utan mönster blir det väl hur eller hur.. man har väl inte så mycket att välja mellan, tror jag. men vi får se hur vi gör. men tack ändå :D

2008-05-20 @ 11:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback