Jobbat

goddag. igår kom jag till johan strax efter fyra, tror jag. gjorde inte så mycket på kvällen.. tittade på talang och lite bara. gick och la oss ganska tidigt och jag somnade snabbt som attan, som vanligt ;b

imorse var klockan ställd på 07:20. då var det bara att kliva upp och göra sej iordning för vid halv nio åkte jag, johan och leo ner till gropen för att jobba. jag var lite smånervös för dom har precis infört ett nytt datasystem som jag då skulle lära mej idag. men allting gick jättebra och jag fick massa beröm av birgitta, som också står i kassan. känns verkligen bra att jobba lite därnere. blir ju inte speciellt mycket pengar för fyra timmar varannan vecka, men jag har ju nåt att göra iaf ;b

nu har vi precis ätit lite lunch. ska alles snart äta tårta och fira mej. fyller ju år på onsdag, men birgitta och leo kan inte vara med på mitt lilla kalas så vi tar det idag istället :)

nej, nu ska jag gå ner. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback