Helgen

Goddag. nu sitter jag hemma hos johan. åkte hit i fredags. i fredags kväll gjorde vi inte speciellt mycket. tittade på talang och så bara.
igår var klockan ställd på halv åtta. då var det dags att gå upp och göra sej iordning för att börja jobba klockan nio. gick väldigt bra igår också, faktiskt. skönt att dom där nere också tycker det. pratade även på CJ om sommarjobb, och det var väl inte helt omöjligt att jag kunde få jobba lite grand iaf även att dom egentligen har folk. hehe.
på dagen och kvällen igår tog vi det mest lugnt. vet inte riktigt vart alla timmar tog vägen faktiskt.
nu har vi precis ätit frukost och j ag ska snart gå ut och sätta mej i solen. johan och leo är nere på gropen och hämtar virke. dom ska börja göra färdigt det sista på trädäcket, har dom tänkt :)
ikväll kommer, troligtvis, mamma och pappa hit och äter lite middag. efter det ska vi åka till gamleby och ta med oss lite grejer hem. har ju en hel del skit där nere :b

nej, nu ropar solen på mej. kan inte sitta här längre. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!
Det skulle vara jätte snällt om du kunde gå in på min blogg och svara på 2 frågor. Jag behöver det till ett skolarbete.

Tack på förhand! =)

/Kajsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback