Hammarsbadet

dålig uppdatering, må jag säga. ber så hemskt mycket om ursäkt för det. har varit fullt upp, förstår ni. i fredags slutade jag på praktiken vid klockan tolv. då var det bara att stressa hem, kasta i sej lite mat och packa husvagnen för att sedan åka till hammarsbadet., som för övrigt ligger i gamleby. kändes väldigt konstigt att åka till gamleby när man inte riktigt behövde. haha. men det är verkligen en supermysig camping, så varken jag eller johan ångrar att vi följde med. och det har ju varit så underbart väder hela helgen, så det är ju helt sanslöst. vi har inte gjort speciellt mycket. legat framför husvagnen eller nere vid havet hela dagarna. strålande solsken, lite vindpustar nu och då och underbara människor runt omkring sej, vad mer kan man begära? ;) nej, jag behövde verkligen den här helgen känner jag, så att jag fick ladda batterierna lite. verkligen superskönt!

nu sitter jag här hemma och gör inte speciellt mycket. ikväll har hela familjen, tom vikke, varit ute hos matilda och adam och ätit middag. så gott så :) efter det var jag och pappa ute och körde en sväng. behöver verkligen köra mer i stan alltså. har ju aldrig tid till att göra det :b

förresten kan jag ju berätta att det är bra i mina fötter nu. köpte compeedplåster i fredags så nu kan jag gå normalt :)

nej, nu ska jag gå och ta en macka tillsammans med min kära mor. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback