Grillrengöring

sådär.. nu är klockan halv två och vi har slutat för dagen, så det blev verkligen en kort dag. innan lunch höll vi på lite med att sätta ihop marknadsstånd och sen klockan ett ungefär har vi rengjort grillar. jobbade på beting så då jäklar gick det undan.. men det blev bra :) så nu vågar tom jag äta något som legat på dom grillarna :b det höll dock på att gå illa för först blev vi tilldelade en ugnsrengöring som är fruktansvärt frätande. när kocken ska använda det har han gasmask och handskar som går upp till armarna. jag mådde lite illa bara, men eftersom jag hade handskar på mej hade det inte hunnit gå igenom. nadja däremot hade inga handskar så det är bara att hoppas att hon hann tvätta av det snabbt nog :b

resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. känner mest för att gå upp på mitt rum och lägga mej och sova. är jättetrött och mår inte speciellt bra. skulle kanske passa på att göra det nu innan dom andra slutat så att jag kan umgås med flickorna ikväll ;b japp, så får det bli. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback