Göteborg

klockan är tjugo över sex och jag har redan varit uppe i lite mer än en timma! herre jisses, säger jag bara!
jag vet inte om jag nämde det igår, men jag ska följa med på mässa idag. mercatus ställer ut på en mässa i göteborg och jag får möjligheten att följa med dit :D så jävla roligt :) dock blir det nog en väldigt lång dag, men den är nog väldigt nyttig, tror jag. och i gengäld för att jag har en heldag så får jag vara ledig någon dag i veckan, så jag tror att jag ska vara ledig imorrn, faktiskt. då är även mamma ledig och så, så det blir nog bäst :)

nej, nu ska jag gå och fixa det sista. ska åka om tio minuter ;b haha. sitta i bilen sammanlagt i åtta timmar med ett par "gubbar" jag bara träffat igår. haha. men dom var så trevliga så det blir nog bra :) nej, nu måste jag gå. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

hoppas du fått en bra dag:-)

2008-05-06 @ 17:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback