Ännu en dag på Mercatus

Hejhej. nu sitter jag uppe på Mercatus och väntar på mamma. jag har slutat och har inget mer att göra för dagen, så då passar jag på att skriva lite här.
Det har varit en väldigt bra dag idag också. vet inte riktigt vad jag har gjort faktiskt, men lite allt möjligt som vanligt. haha. dagarna bara flyger förrbi. helt otroligt :b har iaf fått sitta vid datorn en del idag, vilket jag tycker är skitroligt. spelar inte så stor roll vad jag gör.. det är roligt ändå. haha.
dock har jag fått springa lite idag, faktiskt. har flyttat massa kartongen från ett arkiv till ett annat så jag har fått dagens motion iaf :) plus att jag har lite ont i fötterna också. har nog gått lite för mycket och lite för fort för att ha klackskor. haha.

som sagt, så sitter jag och väntar på mamma. vi ska upp till intersport och prova joggingskor till mej. verkligen behövligt. mina är väldigt dåligt :b ska få dom i födelsedagspresent. inte många dagar kvar nu ;)

nej, nu ska jag faktiskt ta och logga ut. ska gå ner och möta mamma. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback