Underbara dag

Hej igen. efter jag skrivit här förut gick jag och la mej igen. då hade johan också vaknat så då tittade på sjätte sinnet. den filmen är såå bra. jag såg dock inte så mycket för jag somnade ganska snabbt. hehe. sov inte så bra inatt så jag hade en del att ta igen ;b
vi gick upp strax innan elva och runt halv tolv började vi med lunchen. vi gjorde varm smörgåstårta. var så duktiga så :)
efter det gick jag ut med hundarna en liten sväng och när jag kom tillbaka hade min lilla älskling diskat och allt sånt och höll precis på att hälla upp kaffe åt oss båda. så då tog vi med oss hundarna och satte oss ute på trappen och drack kaffe och jag åt mörk choklad. så mumsigt så :)
när vi kom in igen ringde jag till mormor och bjöd hit henne på fruktsallad och kaffe, så nu har hon precis varit här i lite mer än en timma. himla trevligt :)

om en timma, lite drygt, tänkte jag ta med hundarna på en lång promenad. får dock se hur det går med sigges höfter, men förhoppningsvis kan jag vara ute iaf en timma.
efter det är det väl bara att börja med maten, antar jag. det vankas tacos ikväll :) och efter det ska jag göra mej iordning lite för då ska vi gå och se sweeny todd på bio :)
låter som att det blir en härlig eftermiddag och kväll, detta :D

nej, nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag krypa ner hos johan, tänkte jag. hejsvejs.

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback