Tjocka kvällen

efter maten förut bestämde jag, frida och sofia oss för att tjocka. så vi tre hoppade på varsin cykel och åkte ner till ica och köpte vaniljglass, chokladsås, maränger, grädde och bananer! sen åkte vi vidare till sofia och kajsas lägenhet och satt och smaskade i oss och tittade lite på tv. dock var vi inte kvar så länge för vi var lite småtrötta allihopa.
när jag och frida skulle cykla hem så kom vi inte typ tio meter så kör jag rakt ut i gräsmattan. var inget lyse och jag var helsäker på att det var där vägen gick. blev tokrädd. efter ytterligare tjugo meter hoppar kedjan på fridas cykel på nå himla konstigt vis. så hon sparkade sig fram och rullade i nerförsbackarna. låter inte speciellt roligt men vi skrattade så vi höll på att kissa på oss :) när vi kom till slutet av långa backen blev vi attackerade av smällare och skulle skynda iväg. det ledde till att när frida trampade hoppade kedjan helt plötsligt på så att hon kunde cykla igen och naturligtvis blev vi jätterädda för det också. haha. då skyndade vi vidare hem till tryggheten på valstad och gick och satte oss här i datasalen. och här är vi nu och sitter och lyssnar på musik.

nej, nu ska jag kika vidare. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Herregud!

2008-03-05 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback