Tisdag

dagen började inte så himla bra, faktiskt. vaknade med hur jätteont i nacken som helst. tog tablett men det hjälpte inte, så jag ställde in mej på en eftermiddag och kväll med migrän eftersom spänningar i nacken lätt kan leda till det. men av någon outgrundlig anledning gick det över och det är jag väldigt tacksam för.
för övrigt har dagen varit väldigt bra, faktiskt. har inte hänt någonting, men jag mår, för en gångs skull, bra :)
i eftermiddag har jag varit duktig och suttit och pluggat lite. gjort lite matte och sådär. är så stolt så. nu behövde jag dock en paus, kände jag.

sitter här och är döhungrig och det är en hel timma kvar till maten. hur ska det gå? :b men som tur är så är det hamburgare så man kan ju äta sej mätt iaf :b
vet inte riktigt vad resten av kvällen har att erbjuda, men det är ju sånt som märks. det blir nog jättebra hur det än blir. hehe.

förresten var jag duktig och gjorde avslappningsövningarna igår också. dock har jag lite svårt med meditationsdelen.. har så himla dålig fantasi och så, men vad fanken övning ger färdighet ;)

nej, nu ska jag inte bubbla mer här. ska väl läsa lite bloggar eller nåt annat trevligt. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback