Promenis x3

igårkväll när jag kom tillbaka till gamleby pluggade jag lite biologi. strax innan nio kom frida till mej. hon vill e att jag skulle noppa hennes ögonbryn och det gör jag ju så gärna :) vid tjugo i elva var vi lagom uttråkade och rastlösa så då klädde vi på oss och tog en promenad på en halvtimma ungefär. inte så lång, men väldigt skön.
Idag var klockan ställd på 05:45. väldigt tidigt. då klädde jag på mej och sen gick jag och frida samma runda igen. såå skönt med morgonpromenad :) det är verkligen underskattat. får se om jag får med henne på det imorrn bitti också :)
nu har vi slutat. sitter i datasalen och försöker fördriva lite tid. ska göra det sista på engelskan, tänkte jag och sen skicka iväg det så att jag har det gjort. sen ska jag ta tag i biologin på riktigt, tror jag.
ikväll ska jag, nadja och frida och kanska någon mer vandra den hemska vägen ner till byn. måste handla lite, alla tre :b annars vet jag inte riktigt vad som händer ikväll, men det är ju sånt som märks.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback